دانش آموزان ممتاز

دانش آموزان ممتاز

لطفا با ارائه سوالات خود ما را در این امر خیر یاری دهید
دانش آموزان ممتاز

دانش آموزان ممتاز

لطفا با ارائه سوالات خود ما را در این امر خیر یاری دهید

دانلود کنید: با این برنامه به هر زبانی می‌خواهید صحبت کنید

مترجم همراه در جیب شما؛
گفتگو مترجم، نرم افزاری است که با پشتیبانی از 70 زبان زنده دنیا مکالمه‌های روزمره شما را به هر زبانی ترجمه می‌کند. با این نرم افزار دیگر می‌توانید به تمام زبان های دنیا حرف بزنید و بشنوید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه وجود یک دیکشنری خوب در هر گوشی تلفن همراه لازم است. همه ما شاید علاقه ی شدیدی به یادگیری تمام زبان‌های دنیا داشته باشیم یا بخواهیم گردشگری که به شهر ما آمده است با آن مکالمه‌ی بکنیم همه و همه ما را ملزم به نصب یک دیکشنری یا مترجم خوب برای ترجمه‌ی لغات و حتی متن کرده است. نرم افزاری که محیط کاربری آسانی داشته باشد و بتوان در هر لحظه معنی لغتی را که می‌خواهیم به ما بدهد. وقتی سخن از دیکشنری و مترجم خوب و کاربردی در تلفن‌های هوشمند می‌شود اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد نرم افزار گفتگو ترجمه می‌باشد که از هر لحاظ ایده آل است. تا به حال در زمینه‌ی نرم افزارهای مترجم نرم افزارهای مختلفی ساخته شده که در این میان گفتگو مترجم از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای مترجم برخوردار است. به همین منظور دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری برای شما معرفی می‌کند که قطعا شگفت زده خواهید شد.
مترجم گفتگو

این نرم افزار به تمام زبان‌های دنیا مسلط است و به شما می‌کند تا حرفای دیگران را برایتان ترجمه کند. همانطور که سازنده نرم افزار می‌گوید یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دیکشنری است که قادر است لغات و متون و مکالمه روزانه را به 73 زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه کند که اینکار را به آسانی و تنها با یک کلیک انجام می دهد. یکی از قابلیت‌های بسیار عالی که در این نرم افزار دیده می‌شود امکان ترجمه ی آنلاین و گفتگوی روزمره بین دو شخص است که مکالمه شخص مقابل را برای شما به 73 زبان دنیا ترجمه می‌کند در واقع شما با اتصال به اینترنت و انتخاب زبان ترجمه می‌توانید ترجمه‌ی جملات و کلمات و مکالمه‌های روزمره مورد نظرتان را ببینید و بشنوید و ترجمه کنید. این نرم افزار از دو روش تایپ دستی و بصورتی صوتی متن شما را دریافت می‌کند و برای شما ترجمه می کند. همچنین می‌توانید تلفظ صحیح و درست کلمات را با استفاده از این نرم افزار بیابید.
مترجم گفتگو
گفتگو مترجم محبوب و کاربردی را می‌توانید به صورت رایگان از دریچه فناوری اطلاعات دریافت کنید و از امکانات ویژه‌ی آن لذت ببرید. این نرم افزار برای دانشجویان، گردشگران، کسانی که علاقه به یادگیری زبان‌های دیگر دارند، برای ترجمه کتاب‌های انگلیسی، ترجمه شبکه‌های غیر زبان فارسی، تلفظ صحیح جمله و ترجمه دقیق مکالمه از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار کاربردی نام برد.
مترجم گفتگو
این نرم افزار از زبانهای: آفریکانس، آلبانیایی، عربی، ارمنی، آذربایجان، باسک، بلاروس، بنگالی، بوسنیایی، بلغاری، کاتالان، سبویی، چینی(ساده)، چینی (سنتی) کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، اسپرانتو، استونیایی فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، اندونزی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مراتی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربستان، اسلواکی، اسلوونیایی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراین، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش و دیگر زبان‌ها را برای شما ترجمه و مکالمه‌های شما را دوبله می‌کند.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  2.78 مگابایت
 • نسخه: 1.3
 • اجرا در: اندروید 2.3
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد